Facebook levert meer klanten op en vergroot de naamsbekendheid. Als het goed is tenminste, want vaak heb je als ondernemer te weinig tijd om je pagina optimaal in te richten. Bovendien mis je in veel gevallen de nodige kennis om je bedrijf door middel van Facebook goed op op de kaart te zetten. Weet jij bijvoorbeeld het verschil tussen een persoonlijk profiel en een bedrijfspagina? Hoe je zoveel mogelijk “likes” kunt genereren? Welke updates zorgen voor de meeste interactie? Om daar achter te komen, moet je vaak aardig wat uren achter de computer zitten.
Een tip: bespaar veel tijd en volg onze praktische, persoonlijke en interactieve Facebook-training (incompany).
Wat bieden we in deze Meer klanten met Facebook-training?
- Een interactieve training van drie uur, met maximaal tien deelnemers.
- Een analyse van je persoonlijke Facebook-bedrijfspagina en specifieke tips hoe het beter kan.
- Praktische hulp om je Facebook-bedrijfspagina zo goed mogelijk in te richten.
- Een productieve ochtend, waarin je veel tijd bespaart in de optimalisatie van je pagina. Wij helpen je met alles, je hoeft zelf niks meer uit te zoeken.
Wat levert het je deze Meer klanten met Facebook-training op?
- Inzicht hoe je Facebook kunt gebruiken om fans te maken van je doelgroep, mensen aan je te binden en service te verlenen.
- Tijdsbesparing:je maakt tijdens de training met onze hulp een effectieve pagina en hoeft niet zelf alles nog uit te zoeken.
Wat leer je in deze Meer klanten met Facebook-training op?
- 10 stappen voor het effectief inrichten van je Facebook-pagina.
- De mogelijkheden van Facebook en welke jij moet gebruiken om effectief te zijn.
- Het verschil tussen een persoonlijk profiel en een bedrijfspagina.
- Inspirerende voorbeelden van bedrijven die Facebook effectief inzetten.
- Hoe je meer “likes” voor je pagina krijgt.
- Welke updates op je Facebook-pagina zorgen voor de meeste interactie.
- Hoe je je eigen contentstrategie maakt!
- Hoe je de naam van je Facebook-pagina kunt vastleggen.
- Hoe je een koppeling maakt tussen Facebook en Twitter.
- Integratie van Facebook op je website.
- Do’s en don’ts op Facebook.
- Hoe je het beste je pagina kunt onderhouden.
Deze incompanytraining kost € 895,- (exclusief BTW en € 0,35 per kilometer reiskostenvergoeding) bij een maximum van tien deelnemers. Is de grote van de groep tussen de tien en twintig personen dan zijn de kosten € 1195,- (exclusief BTW). Voor groepen van twintig personen of meer maken we een specifieke offerte.
Jij zorgt voor de ruimte, het internet, de beamer en de koffie/thee. Wij doen de rest!
Meer informatie?
030-3200742
Neem contact op